Thursday, December 2, 2010

sparepart

Tadaaaa.....




Ini lah penyebab mesin sulam saya kena tahan kat specialist lebih 2 bulan....bahagian apa saya pn tak tau....yang pasti kalau bahagian ni ada masalah memang mesin tu tak hidup langsung.....kos sparepart????...kalau korang rasa RM350 tu murah...murah la...tapi bagi saya bukan senang nak cari duit sebanyak tu bagi seorang surirumah....bila dah melawat doktor pakar maka ade la simptom2 lain yang perlukan rawatan...bende kecik kaler itam tu pun tetiba le rosaknya....sebelum tu elok je pun....hishhh...saje je tau...maka terbang la lagi rm49.....huhuhu....tak pe la.....sejak keluar dari specialist alhamdulillah tk de la muncul simptom2 yang tak diingini dan harap2nya berterusan la camtu.....dia pn sedang menjalankan tugasnya dgn berhemah...:)

6 comments:

DIESHA said...

adeh...kene labur lagi..tapi Alhamdulillah semua dah baik..hehe bleh terus nyulam semula... :)

ainiayu said...

insyaallah sha...kene rajin lg ni....:)

aNiS tHe BumbleBee said...

waaah..seb baik dah sihat dah....

bukan nk kata laaa..sejak2 jadi housewife ni kan, tgk 2kupang berterabur kt lantai rumah pun anis dah hingaq.dah jadi mcm mak2 dah.kih3x!

ainiayu said...

hahaha....anis....bkn dh lama jadi mak2 ke???.....kekeke.....ada gak la 2kupang....akk tgk 5duit pn kutip p boh lam gelas...lama2 byk gak tau....kedekut woooo....:P

Yati said...

Mahal tu, repair. Sib baik dah baik ya. Hehhe, lawak pulak baca komen kat sini. Sama je kita ni. Pasal duit, mesti berkira.

ainiayu said...

hehehe...bkn apa yati...kita fulltime housewife ni mmg le kena pandai2 gunakan duit yg ada...klu org keje tu lain sbb dh tentu ujung bulan ade gaji...lgpn dulu family sy bkn org senang...so dh terbiasa...klu org tgk mcm berkira sgt tp tk kisah la kan....family kita,kita yg jaga...jgn curik duit org sudah...hehehe....