Monday, July 27, 2009

tuala

haa....siap pun....inilah tuala yang ditempah oleh seorang kawan yang saya kenal melalui blognya....saya harap dia suka dengan design yg telah saya buat....


6 comments:

Naniey said...

akkk...sgt comel...Ya Allah sgt tak sbr nak tgok ni..hehehe

ainiayu said...

alhamdulillah..nani suke....nnt akk pos...ari ni hubby tkde...outstation...

aNiS tHe BumbleBee said...

tanteknyaaa!!beshnya ada mesin tu..kalo anis de mesen tu,spende pun anis nk sulam2 gak.kekeke!

ainiayu said...

lawak la ko ni anis...klu sulam benda tu nnt miang leee....sape nk tlg..hua3x....

Yati said...

Ainiayu, cantik la.
Yati pun dah lama teringin nak ada mesin jahit Janome. Tapi masih belum mampu. Huhu...

ainiayu said...

tk pe la yatie...insyaallah satu ari nnt dapat jugak...saya pn bkn senang nk dpt mesin tu...tp klu dah ada byk benda kita blh wat....