Friday, July 16, 2010

hadiah dari melbourne

salam semua.....

takde mende nk hapdet sebenarnya.....apa2 pun saya sangat gembira dan terharu kerana ada kawan yang baik hati telah menghadiahkan majalah2 ni kepada saya....terima kasih banyak2 Wan Azaratulashra bt Tun Ahmad....



pikir-pikir balik..kalau nk beli majalah ni semua kat sini....agak2 berapa rm kene kuar ye.....hehehehe....alhamdulillah....

12 comments:

geerms said...

amboi...nak bagi aku dengki lah nih..takpa..takpa..

Haida Hussin said...

bestnyer!! mehlah buat satu quilt untuk saya.. :-)
mesin sulam dah sembuh ke?

ainiayu said...

geedot....hahahaha...jgn la dengki...buku yg hg ada tu pn lum khatam....hahahaha....

ainiayu said...

haida...mmg hajat nk wat quilt tp nk mula dgn yg kecik2 dulu....risau semangat tk kuat....hehehe....

mesin sulam lum kuar spital la...sedih ni...:(

Yati said...

Ainiayu,
wahh... rezeki tu.. Mau beratus jugak tu, kalau beli kat sini.

Liana said...

aduh! best banget ni!! hehe... bagusla kak, dah ada semangAT tinggal nak kasi mantop jer! yg saya ni, ape citer? asik tempah kat orang jer... alamak aihh!

ainiayu said...

yati...hehehe...mmg syukur sgt sbb majalah ni mahal kt sini....:)

ainiayu said...

liana....hahaha...semangat dh lama ada cuma kena kuatkan je....maklum la....byk dugaan terutama klu dpt ngadap fb...hahaha....insyaallah...cabaran utk diri akk sebenarnya...:)

aNiS tHe BumbleBee said...

huiiiii....bestnyaaaaa...lagi sakan laa akak buat keja2 tu nnti.haa,kena stop main game kt fb.hahahahaa!

ainiayu said...

hahahaha..anis....mana de akk layan game lama2 lam fb....akk bukak kebun je..kekeke...nk bekebun kt sini tkde tanah....:P

TWEETY BERT said...

wahhh dapat adah peveret ker kak?? ehhee... mest sronok kan... huhu bukan sng nak dpat tu...

ainiayu said...

bert...mmg sonok...hehehe....