Monday, June 8, 2009

pencil box

ini le kerja saya minggu lepas...tak sempat nak tepek gambo sebab balik kampung..pencil box ni pun tak sempat buat banyak.
sebenarnye kawan saya minta buatkan banyak pencil box dan lain-lain barang untuk dijual di karnival iks tp tak sempat.banyak sangat benda nak kena buat,campur lagi anak-anak yg tengah cuti.....pening dah kepala makcik ni....inilah sebahagian yang sempat disiapkan....silalah jamu mata dan kalau ada yang berkenan jangan le malu nak tanya ye...

pencil box bersulam. kalau nak boleh letak nama atau apa-apa corak yg diinginkan (kalau ada dalam koleksi saya le...)




yang ni pulak saya letak bunga dan rama-rama sulam organza....amacam ok tak?...











inilah antara yang berjaya disiapkan....

7 comments:

@LiYaNNuaR said...

kak... buatkan satu yg paaaaaling special utk sya, bleh?? sya nak beli... kasik besar sket ek... sbb byk benda nak taruk... hehehe

ainiayu said...

okey.ko nk yg beso mane?kabo je...
nk sulam nama aliyannuar ke nk ltk jari ketot? lagi satu nk gambo katun ke nk bunga? kome pilih ye..nnt akak wat...

@LiYaNNuaR said...

hmmm... nama nak @LiYaNNuaR
pehtu... url blog, jgn lupa... [ http://jariketot.blogspot.com ] erm, akak taruk je kat bawah nama tu ke atau memana pun takpa... asal kan adooo...

lastly... akak taruk kata-kata semangat utk sya yek... then, jgn lupa... sainnnn & url blog akak, ok... ngeh ngeh ngeh

akak, dlm pencil box tu kan... cadangnya nak taruk mcm2 termasuk stapler... calculator... loytape... gunting... gam... bla.. bla.. bla... bla...

nak kerawang yg bunga2 tawwww... wakakkaa...

dah siap ti... kabo yek...

psssssssst... bole kautim kah??? muahahaha

ainiayu said...

okey mem..ooooo liya nk letak sukusakat stationary je....akak ingat nk wat toolbox ke...huahuahua...
pasal harga nnt kita kira yeee....

@LiYaNNuaR said...

gitu ler lebih kurang, ahaks!!

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Salam Ziarah:

Berapa harga kalau nak tempah Pencil Box ni? Minimum berapa buah?

YM saya: mamaqaypo@yahoo.com.sg

ainiayu said...

biasa saya amik rm10 bg 1 pencilbox saiz 3"x2.5"x8"(lebih kurang).tiada had minima.harga tak termasuk kos penghantaran.kalau ada apa2 blh email saya ye..thanks