Tuesday, September 1, 2009

pencilbox

salam semua....
lama jugak ye saya tak buat entry....bukan apa...sibuk sikit kebelakangan ni...maklumlah budak2 tgh bercuti....puasa lak tu...memang menguji kesabaran...alhamdulillah...anak2 dapat puasa sampai hari ni...harap2 diaorang dapat puasa penuh le tahun ni....insyaallah....alhamdulillah gak sbb cuaca sekarang cam best je....tk terasa le penat sgt....

balik pada tajuk....pencilbox ni bakal menjadi hak milik seorang kanak2 yg paling kiut di Sri Lanka sinunn....saya harap dia suka....wat mama uyin....sabaq nooo....tak lama dah.....tak lari kampung dikejar...kikiki....

haaa....saya juga nk ajak semua menyertai contest yg dibuat oleh mama uyin ni....sila jenguk sini ada hadiah special dr Sri Lanka tau....





yang ni pulak adalah seekor makhluk yang selalu mengacau waktu saya menjahit....tak paham bahasa lak tu....suka hati dia je nak lepak kat ner...hehehe...

6 comments:

aNiS tHe BumbleBee said...

sukaaaaaaaaaaa!sgt cantik!!!!tima kasih akak......mesti kwn2 uyin jeles bila dia bwk g skool nnti.yeaay!hepinya nk balik raya.xsabar nk ambil pencil case ni!!!!
thanks akak!thanks!mwuaaahh!~

ainiayu said...

anis suka.....akak laagiiiii suka....alhamdulillah....

MaMaQaYPo FaMiLy said...

pengacau itu sgt CUTE!!!

ainiayu said...

hahaha..mmg cute mama...tp time dia wat hal, rasa nk picit2 je...puas dihalau..tk maunyer lari...mcm kita pulak yg amik tpt dia....

Wan Anis Sorfina said...

org balik kampon laaa ~ hehe.. amik cuti..
cantek nya pencilbox tu.... ~

ainiayu said...

thanks wan...best la tu br blk dr kpg...apa ole2...heheh