Wednesday, January 13, 2010

mende laaaa.....



apa korang pikir bila tengok gambo tu? kereta guru parking di satu-satunya laluan berbumbung ke tempat menunggu @ pintu pagar sekolah. situasi sibuk sebab murid baru habis sesi persekolahan....hari hujan...di tepi laluan tu air bertakung sbb sebelum tu hujan lebat...

hahahaaa...lu pikir la sendiri....(nabil,pinjam tagline jap)...hehehe...mcm le nabil ada jenguk sini.....

p/s : wat entry ni sbb rasa cam tk puas hati je....heheheh....tk nk bebel lebih2....k...

9 comments:

Diesha said...

amboii??kejam namanya tu...Cikgu kah itu??? haha meh kita pikir sendiri...:D

Yati said...

Ainiayu, mana-mana pun ada orang macam ni. Dia fikir dia je nak senang. Orang lain susah dia tak peduli. Sayang sangat ramai orang sekarang macam ni.

ainiayu said...

tu la kan...sha,yati....dah tau murid nk kuar...ubah le kete tu...sian budak2 meredah ujan...abih basah kasut...saya dengar gak ada mak bapak yg komplin masa tu....nk wat camner...org ada mcm2 perangai skang ni..

Anasfadilah said...

selfish!pentingkan diri sendiri

letak plat nombor pun bagus

hahaha

p/s:: calarkan keta dia..hahahah!(no murid-murid,tak baik ye..heheh)

ainiayu said...

hahaha..dila...lupe nk amik no plat...sibuk duk cari anak masa tu...maklum le sume nampak lebih kurang je....

ye murid2...tk baik calarkan kete cikgu,pancitkan je....hahahah....

aNiS tHe BumbleBee said...

isk..isk..teruk tol laa..keta kalo alphard ke,jet ke,takut la jugak org.kalo gini lah kan,bukak je tayar tu jual.hekeek..biar die tolak pulak keta dia dlm ujan2.duit jual tayar tu,boleh buat laluan berbumbung yg baru utk student.ngeh..ngeh..

ainiayu said...

bijak sungguh kanak2 ribena ni....kenan alphard ke?...jgn la...tk nampak drebar lak kang...hua..hua..hua...

aNiS tHe BumbleBee said...

keke..huii..alphard tu mmg 1st dalam impian..tapi..umpama nk pegang planet pluto,tangan xsmpai...ekekee!

Jess said...

very inconsiderate person ya...how to qualify as cikgu??