Tuesday, January 12, 2010

telekung

bertemu kembali semua....

setelah lama menyepi...inilah antara telekung yang telah berjaya saya siapkan...sebenarnya telekung2 ni dah siap sebelum saya berpindah...oleh kerana pelbagai perkara yang berlaku & kesibukkan,saya tak dapat nak masukkan gambar2 hasil kerja saya sebelum ni.

ok...sila layan gambo2 ni ye....kalau ada yang berkenan,jangan segan2 nak tanya....

- material :- 100% cotton
- labuh bhgian belakang :- -+52"
- labuh depan :- -+43"
- labuh kain :- -+57"
- bukaan kain :- -+30
- bahagian kepala hingga bahu 2 lapis
- sulam keliling telekung & kain
- harga :- RM98 keatas bergantung kpd jenis kain & corak

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.

7 comments:

Diesha said...

salam kak..letaklah rege..heheeee....

ainiayu said...

hehehe....email je la...

Yati said...

Suka sulaman yang hijau tu. Cantik. Betul juga cakap Diesha tu, letak harga pun ok jugak. Ainiayu buat sulaman saje ke atau sekali dengan telekung?

ainiayu said...

thanks yati...ok la ..nnt saya letak harga....utk pengetahuan yati, saya sulam & jahit siap telekung tu...klu ada yg nak tempah sulam saja pn saya terima gak...

good said...

ugg outlet
ugg black
buy uggs
ugg boots
running shoes
nike outlet

Gee said...

memang best pakai telekung ni,selesa. Kainnya lembut..macam kapas. Memang tak terasa mengelisah..lembut gilerrrr.Saya dah try banyak telekung. Ada yang tebal sgt kat kepala,tak selesa,tak dengar. Ada yang rapat sgt ngan muka,ketat dan cepat kotor. Ikhlas. Cubalah. After a year pakai..baru saya bg komen..terima kasih Ayu.

ainiayu said...

laaa....tenkiu...hehehe....sihat lg ke telekung tu?....