Friday, May 29, 2009

award???bestnyer...

saya dapat award?????mcm tak caye je sbb tak penah dapat...hu..hu..first time le ni orang bagi award....2 sekali lak tu....thanks bebanyak le yati di atas penganugerahan ini....(bayangkan saya sedang melambai ala2 miss universe yg bertudung..la..la..la..)


cute blogger award????..cute ke aku & blog aku tu????...(jap saye..jap aku..nasib le...)by the way,terima je le...

vespa blogger award friendship...(macam tahu2 je kenderaan rasmi aku kalau tk ikut mrhubby...)
award ni saya terima dari yati

syarat2 award ni:-

1. copy badge untuk diletakkan diblog anda

2. link @ ceritakan siapa yang memberi award ini
yati...saya kenal blog dia melalui craftzone.suka baca entry dia. kebetulan kami org perak jadi banyak cerita blh kongsi

3. setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda ditag)

ok, ini fakta ttg diri saya...

1. ibu kepada sepasang cahayamata

2. seorang surirumah sepenuh masa.kadang2 seronok,kadang2 tension..

3. ada diploma je tp bersawang dlm frame. tak keje sbb ikut suami yang kejenya terpaksa berpindah randah..mula kawin kt johor,pastu kat sabah,pastu kt perak and now kt selangor. lepas ni tak tau le mana....

4. suka jalan2..hari minggu @ cuti tak penah lekat kat umah...nasib baik hubby pun sama..

5. hobi yang utama..menjahit@menyulam...rasa dalam dunia sendiri bila menjahit..(waktu virus M tak menyerang le..)hobi lain membaca..suka cari waktu yg sesuai bila membaca sebab tak suka apa2 gangguan bila mengadap buku.klu pegi kedai buku lak sampai tak tahu nak keluar sebab asyik belek buku...

6. hanya makan bila lapar..tak kira walaupun tengah malam...(sebab tu kurus kering kut..)tapi kadang2 makan tak kira masa...(jgn ikut amalan tak sihat ni)

7. mempunyai suami yang very understanding & sabar dgn sikap saya yg kadang2 tu suka cakap lepas..(pastu nyesal..)dia sokong apa juga yang saya buat walaupun kadang2 tu hangat2 tahi ayam...

8. masih pekat dengan loghat perak & loghat utara walaupun dah tinggal di merata tempat,so kalau jumpa saya jangan gelak @ heran...tak leh cover line

9. suka berkawan walaupun tak ramai kawan...mmg tk suka pergi rumah orang lain kalau tak ada hal...tak heran kalau duduk dalam rumah tak keluar2...(ade keje la tu)kira bukan jenis orang yang suka bermesyuarat tingkap le...

10.ada impian besar nak bukak kedai online.senang nak berniaga tak kira ke mana suami kena pindah.tak tahu bile boleh jadi kenyataan.kena tuntut ilmu banyak2 dulu..wish me luck...

syarat seterusnya award ni:-

4. pilih 6 orang penerima award seterusnya & nyatakan nama mereka diblog
ok,ini senarai penerima award

1. wananissorfina
2. gdotgobox
3. naniey
4. diesha
5. afizaz93
6. anisthebumblebee

5. jangan lupa melawat blog mereka dan meninggalkan komen menyatakan
"anda telah ditag-sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda"

ok,ini first time saya menerima dan memberi award.harap2 berjaya. buat penerima award,kalau busy tak pe lah...buat bile tk busy...la..la..la...

No comments: