Friday, May 22, 2009

telekung

beberapa hari tak buat posting...boring kan?..haa..ni dia kerja saya selama beberapa hari tu...sibuk jugak la mesin tu...sian...tak berenti dia keje selagi tuannya tk tido....nak buat macam mana...dah memang keje dia.....
ada sesiapa yang berminat nak beli telekung?....

jenis kain- 100% cotton
labuh bahagian belakang - -+ 52"
labuh depan - -+ 43"
labuh kain - -+57"
bukaan kain - -+30"
sulaman dikeliling telekung & kain
bahagian kepala 2 lapis

kalau ada yang berminat, jangan segan-segan bertanya ye....
silalah menjamu mata yeeeee....

bagi tengok rapat lagi....

corak kecik-kecik....lawa tau...

yang ini juga belum ada yang punyaaa....siapa nak?.....

close up corak..

yang ini belum berpunya...sesiapa yang berminat sila email saya ye....

close up corak...

yang ni dah ada orang punya...kalau berkenan boleh order lagi....

mesin tengah sibuk bekerja...

10 comments:

Wan Anis Sorfina said...

bunge kaler biru tu matching ngan signature wan ~ ngeh3!

ainiayu said...

wan...klu dh sama ngan signature...emmmm.... tk paham lg ke????....kwang3x

DiahRothman said...

Aini,
Cantik corak bunga biru tu. Kemas sungguh hasil kerja tangan Aini. Tahniah Aini.

ainiayu said...

thanks k.Dee. itu pun sulam mesin..kalau sulam ayak tu tk tahu le..tk berapa pandai...lg satu tk berapa rajin...he..he..

Wan Anis Sorfina said...

ececehhh.. ainiayu leh wat label tak ngan mesin tu?

ainiayu said...

tk pasti lak....tp klu label mesti nipis kan? klu guna mesin ni sulam label boleh rasanya cuma hasil tu nnt tebal le skit..nak try ke? he..he..he..

Wan Anis Sorfina said...

mesin tu leh buat atas ribbon tak? ngeh3.. kalo yg jenis mcm ni leh wat tak
http://www.mypixelperfectdesign.com/fpdb/images/l2.jpgcenggini ke http://www.clothinglabels4u.com/images/clothing_tags/clothing_tags1.jpgguna kain apa eh? tebal mcm kain telekung ke ketebalan tu? tader lah tebal sngt kot kn?

ainiayu said...

klu label yg mcm wan tunjuk tu tk leh le sbb dia guna benang lain.klu guna mesin ni tulisan atau gambar tu akan jadi tebal,tk kira kain yg kita guna tu nipis mcm mana pun..tgk bunga organza yg saya wat tu...kainnyer nipis je tapi sulamannya timbul...

Wan Anis Sorfina said...

oo ye ke ~ ok ok .. thanks ya,ainiayu ~

ainiayu said...

same2 cik wan...dh ok ke jangkitan fungus tu?